Dankzij nieuwe telefooncentrale
Wij zijn nog beter bereikbaar!
Op 6 juni is de praktijk een hele dag gesloten geweest vanwege de installatie van een nieuwe telefooncentrale. Hiermee willen we de bereikbaarheid van onze praktijk verbeteren. Alle patiënten in de praktijk krijgen binnenkort per post bericht over wat dit gaat betekenen. In dit bericht op de website willen we alvast de belangrijkste punten op een rijtje zetten.
Als u vanaf 7 juni de praktijk belt, krijgt u eerst een keuzemenu. U krijgt dan direct de mogelijkheid aangeboden in geval van spoed een ‘1’ te drukken. U wordt dan doorverbonden met de assistente.
Als er geen sprake is van spoed, kunt u via het keuzemenu aangeven of u een afspraak wil maken, medicijnen wil bestellen of met de assistente wil overleggen.
Met de installatie van de nieuwe telefooncentrale is afspraken maken voor zaken die medisch gezien geen spoed zijn, alleen nog mogelijk van 8.00 - 10.30 uur. Ditzelfde geldt voor het bestellen van medicijnen. Door de tijden voor deze vragen te beperken en op deze tijden twee assistentes aan de telefoon te zetten, verwachten wij dat de bereikbaarheid zal toenemen.
Graag horen wij wat u van onze telefooncentrale vindt. In de wachtkamer hangt een ideeënbus, waarin u uw tips kwijt kunt.